PAPA GOMO

PAPA GOMO


PANAS - Temubual Eksklusif Bersama Blogger RBF Online Yang Dipukul 4 Lelaki.

Posted: 03 Sep 2012 08:30 PM PDT

Gambar Hiasan

Kecoh dengan cerita Blogger Pro UMNO RBF Online yang dipukul oleh 4 lelaki pada Ahad lalu di Puchong. Gomo pula pada waktu itu berada di Sabah dalam program bersama Perdana Menteri. Emmm ikutkan hati masa tu nak balik sahaja ke Kuala Lumpur dan mencari mangkuk ayun yang memukul RBF Online.

Apa pun RBF Online telah menceritakan kejadian yang berlaku dan Gomo pinta kepada para pembaca membaca apa yang RBF Online sampaikan berhubung insiden beliau dipukul oleh puak puak Pakatan Pembangkang KLIK DISINI


Psssttt... Kesian... Kesian... Kesian dengan RBF Online.......


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Faekah Kekah Setiausaha Terselit MB Selangor Bidas Istana Selangor

Posted: 03 Sep 2012 05:00 PM PDT


Sultan Selangor pula yang dipersalahkan ekoran majlis sambutan Kemerdekaan yang berlangsung dinegeri Tuanku Sultan Selangor itu sendiri. Begitu hebat dan cukup biadap kerajaan Pakatan Selangor dalam pekara ini sehingga menyalahkan pula Tuanku Sultan berhubung kekecohan yang berlaku dimedia media internet dan akhbar.

Baca kenyataan Faeekah Kekah Setiausaha Sulit MB Selangor KLIK DISINI

Psssttt... Moga Tumbanglah rejim Kerajaan Pakatan Selangor pada PRU 13 nanti. Amin


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT





Pembangkang Tidak Layak Tadbir Negara - Shabery Cheek

Posted: 03 Sep 2012 08:03 AM PDT



UMNO sebagai sebuah parti pemerintah tidak rela melepaskan negara yang dibangunkan kepada rakyat sekian lama kepada 3 gabungan parti pembangkang yang tidak pernah berjasa kepada Negara.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO Malaysia Dato' Sri Ahmad Shabery Cheek berkata, Pakatan Pembangkang terbukti gagal mentadbir dengan baik menerusi pentadibiran 4 Negeri yang dikuasai mereka.

"Apa jasa mereka (PAS, DAP dan PKR)… negeri yang mereka perintah (Selangor, Kelantan, Pulau Pinang dan Kedah) sekarang pun tidak ada sebarang jasa dan gagal menunaikan janji. Inikan pula hendak diberikan sebuah negara," katanya selepas merasmikan Persidangan Perwakilan UMNO Bahagian Alor Gajah di Institut Latihan Perindustrian (ILP) Selandar di sini, semalam.

Menteri Belia dan Sukan itu turut menggesa rakyat menolak Parti Pembangkang dan mengembalikan kekuatan Kerajaan Barisan Nasional (BN) yang lebih beryakinan menerusi pengalaman membangunkan Negara sejak sekian lama.

Beliau juga menggesa agar rakyat mengambil contoh tindakan Pembangkang menggunakan beberapa Badan Bukan Kerajaan (NGO) dalam mempamerkan pemberontakan penyokong-penyokong mereka menerusi penganjuran Perhimpunan Ambang Merdeka : Janji Demokrasi baru-baru ini.

"Tindakan pemimpin serta pengikut mereka terus menerus melakukan perbuatan melampau seperti memijak gambar pemimpin negara dan membawa bendera 'baru' satu lagi bukti rakyat perlu menolak pakatan pembangkang.

"Melalui Himpunan Janji Demokrasi di malam ambang merdeka itu, pembangkang mungkin ada niat hendak mengubah perkara asas pembinaan penubuhan Malaysia,"

KL POS



Psssttt.... Rakyat Malaysia boleh menilai apa yang disumbangkan oleh pihak pembangkang kepada Malaysia selama ini.



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



PANAS - Pelajar Tahfiz Enggan Bersalam Dengan Rosmah Mansor Ternyata Satu Fitnah Jahat PAS.

Posted: 02 Sep 2012 11:37 PM PDT


Fitnah Fitnah Fitnah dan terus fitnah itulah mainan Pakatan Pembangkang yang selama ini cukup jijik dalam melaporkan berita fitnah keatas pihak disebelah pro Kerajaan. Perdana Menteri dan pemimpin lain cukup hebat dilemparkan fitnah malah isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor juga cukup hebat diserang kiri dan kanan oleh puak Pembangkang ini.



Harakahdaily sebuah portal milik PAS telah melemparkan fitnah jahat keatas Datin Seri Rosmah apabila menyatakan bahawa pelajar Tahfiz enggan bersalam dengan Rosmah Mansor. Malah pekara itu cukup memualkan para pembaca apabila portal PAS ini menyerang keperibadian Rosmah Mansor secara bertubi tubi.

Namun demikian portal KL POS yang mana dikaitkan dengan artikel oleh Harakahdaily tampil memberikan penjelasan berhubung pekara tersebut yang mana gambar Datin Seri Rosmah Mansor bersalam dengan remaja pusat Tahfiz ada namun pihak pembangkang telah cuba SPIN isu tersebut dan tidak mengeluarkan gambar bersalam tersebut sebaliknya dua keping gambar yang memaparkan Rosmah Mansor dan remaja Tahfiz menghulurkan tangan sahaja dikeluarkan Harakahdaily.

Penjelasan Penuh KL POS Berhubung Fitnah Harakahdaily
KLIK DISINI






Inilah bala apabila sudah diasuh untuk melemparkan fitnah kepada pihak pro Kerajaan. Isu pelajar Tahfiz enggan bersalam dengan Rosmah Mansor nampaknya telah menjerat pihak pembangkang kerana mereka melemparkan fitnah secara jelas walaupun hakikatnya pelajar Tahfiz cukup mesra dan sayang pada Rosmah Mansor.

Gomo nak ingatkan kepada rakyat Malaysia bahawa dalam hidup kita ini jangan mudah untuk diperbodohkan oleh pihak tertentu terutama daripada pihak pembangkang. Banyak lagi siu yang penting buat rakyat untuk kita diperdebatkan dan diwar warkan dan bukannya cereka fitnah yang dimainkan sepertimana dilaporkan portal utama milik PAS ini.

Cukup cukup lah menyerang Rosmah Mansor wahai puak pembangkang. Jangan lah melemparkan fitnah bagi mewujudkan kebencian rakyat kepada isteri Perdana Menteri. Seeloknya puak pembangkang tumpukan pada usaha membela rakyat. Rosmah Mansor bukan nak bertanding untuk sebarang jawatan dalam politik sepertimana Wan Azizah isteri Anwar Ibrahim. Tugas Rosmah Mansor adalah menjaga suaminya dan membantu Malaysia dalam peringkat global untuk terus menaikkan nama Malaysia ke peringkat lebih tinggi.



Rakyat perlu menolak Fitnah yang dimainkan oleh pihak pembangkang terutama Harakahdaily dalam isu ini. Dan pihak Harakahdaily sewajarnya membuat satu permohonan maaf keatas Datin Seri Rosmah Mansor atas artikel yang dilakukan sebelum ini. Sesungguhnya minta maaf adalah lebih baik untuk mendapat kepercayaan rakyat.

Lagi Bukti Fitnah Harakahdaily KLIK DISINI


Psssttt... Hangpa ingat pihak Harakahdaily PAS akan mohon maaf atas artikel fitanh mereka?





-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...