House PK

House PK


PHEWITTT! AMY SEARCH DAN MUS MAY MASUK UMNO!

Posted: 29 May 2012 12:25 AM PDT

Kuala Lumpur 29 Mei - Sebentar tadi satu sidang media yang bertempat di Ibu Pejabat UMNO Malaysia mengesahkan kemasukkan beberapa artis tanahair menyertai parti UMNO. Amy dari kumpulan Search, Ibnu Reza, Mus dari kumpulan May serta Jamal Abdillah kini merupakan ahli UMNO bahagian Bukit Bintang Wilayah Persekutuan.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

NURUL IZZAH KATA VIDEO SEBAGAI BUKTI! TAPI MACAMANA DENGAN VIDEO SEKS BAPAK DIA?

Posted: 28 May 2012 11:00 PM PDT



"Bukti terbaik adalah video rakaman,".Ayat ini memang cukup menikam kalbu.Ia kurang menarik kalau Hamba Allah lain yang cakap.Sebaliknya ia layak masuk dalam buku kata-kata pujangga kerana ayat ini tidak lain tidak bukan muncul dari Nurul Izzah anak kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sendiri.

Cuma Naib Presiden PKR dan Ahli Parlimen Lembah Pantai ini bercakap dalam kontek kekecohan yang berlaku semasa ceramah PKR dan UMNO yang jaraknya hampir satu sama lain di kawasan flet Pantai Permai di Lembah Pantai Khamis malam.

Dakwanya ada video untuk membuktikan provokasi kejadian baling batu dan telor semasa ceramah yang menyaksikan Ummi Hafilda Ali berentap berceramah dengan Anwar dan Nurul di situ dimulakan oleh orang UMNO.

Ketua Pemuda UMNO Lembah Pantai Mohamad Sazali Kamilan sebaliknya mendakwa kekecohan bermula bila Anwar dalam ceramahnya menyebut " UMNO sial".Katanya dalam kejadian itu ada juga orang disebelah ceramah UMNO yang cedera terkena balingan objek keras.

Bab sailng tuduh memuduh itu satu hal. Namun kenyataan Nurul Izzah yang bercakap tentang bukti dalam bentuk video itu telah mengundang reaksi dikalangan ramai pihak.

Agendadaily sendiri menerima banyak panggilan kalangan pembaca yang mempersoalkan ' kebijaksanaan' anak Anwar ini bercakap tentang soal video.

Kata mereka sebelum ini puak itu bukan main geli dengar tentang video.

Ini bila terkena batang hidung sendiri video terus dijadikan alat tempat bersandar untuk membuktikan kebenaran.

"Minta tolong cakap pada Nurul tolong tengok baik-baik video bapanya sedang bagi signal pada Azmin sebelum rempuhan ke Dataran Merdeka berlaku masa Bersih 3.0.Tanya samaada dia setuju tidak bapanyalah pencetus kekecohan itu ,"kata seorang pembaca dari Kampar,Perak.

Kata pembaca itu dari pemerhatian telitinya sudah cukup jelas siapa dalangnya.

Namun katanya Anwar dengan wajah selamba menafikanya.

Seorang pembaca dari Seremban dengan nada cukup sinis meminta Nurul menilai pula video seks 99.9 peratus tulin yang dikaitkan dengan bapanya.

"Kalau nak bercakap tentang video kenalah berlaku adil...bagaimana dengan video itu.Orang politik kata fitnah memang senang apa lagi kes ini libatkan bapa sendiri,"katanya.

Pembaca itu kata jangan kata Nurul malah seluruh pimpinan pakatan pembangkang terus terkedu tidak berani meminta siasatan terbuka dibuat untuk memastikan secara muktamad kebenaranya.

"Kerja mereka cuma nafi dan nafi...sedangkan kami yang melihatnya sudah 99.9 peratus pasti siapa pelakonnya,"katanya.

Apa lagi,katanya dengaan adanya video CCTV Anwar dan Datuk Sharzly Eskay Abdullah sedang naik turun lif apartmen itu.

"Kenapa dalam bab itu Nurul tidak bertegas mahukan kebenaran...atau kata bukti terbaik adalah video rakaman,"dia bertanya.

Beberapa pembaca lain meminta Nurul tidak emosional dalam bab kejadian di Lembah Pantai itu sehingga polis selesai buat siasatan.

"Silap cakap nanti kain sendiri yang terselak...,"kata mereka.

Bagi mereka sikap double standard pembangkang ' sudah naik ke paras hidung' .

Kata mereka rakyat tahu membuat penilaian setelah memerhati segala gelagat mereka yang cakap bagai lidah bercabang ini.

Kata seorang lagi dalam bab video ini memang Nurul Izzah sudah silap langkah.

"Jangan nanti Datuk Seri Haji Hadi Awang tersinggung...bukankah beliau sudah keluar 'fatwa' video besi...tidak boleh dijadikan bukti," katanya.

HOUSE PK: Video kat atas tu memang terbaik dan dikupas dengan begitu detail sekali. Tah la kalau masih ada yang percaya kat mamat ni, aku tak tau nak cakap apa lagi dah, Izzah pulak kenapa tak nak percaya video ayah dia swedang beraksi? Video lain dia percaya?

Hmmmm.....

PANAS BERAPI! BUKTI KERAJAAN PAKATAN SELANGOR SANGAT ZALIM!

Posted: 28 May 2012 08:00 PM PDT

Setelah genap 4 tahun memerintah Selangor, Kerajaan Pakatan Rakyat telah membelanjakan lebih RM1 juta semata-mata untuk meraikan ulangtahun 'kejayaan' mereka dengan menggunakan wang negeri dan wang rakyat Selangor.

Itu satu perkara…

Sedar atau tidak, ketika para penyokong dan pemimpin Pakatan Rakyat bergembira sakan kerana ulangtahun ke-4 itu, Kerajaan Khalid-Teresa telah mengarahkan Pegawai Daerah Hulu Langat MERAMPAS KEDIAMAN penduduk Taman Desa Mutiara Sungai Jelok dengan alasan penduduk gagal melunaskan cukai tanah.

Keputusan tersebut telah dibuat dalam mesyuarat Exco pada awal April dan notis untuk perampasan telah dikeluarkan oleh Pejabat Daerah Hulu Langat. Kawasan Desa Mutiara itu mempunyai penduduk berjumlah hampir RM500 orang dan majoritinya adalah orang Melayu-Islam.

Berdasarkan semakan dan siasatan, beberapa orang kakitangan Pejabat Daerah Hulu Langat mengesahkan bahawa kegagalan membayar cukai tanah itu bukanlah di pihak penduduk tetapi pemaju yang gagal menjelaskan cukai tanah tersebut. Adalah tidak adil dan amat zalim jikalau penduduk yang telah mendiami kawasan perumahan itu hampir 10 tahun dihukum oleh Kerajaan Pakatan Rakyat, sedangkan pihak yang sepatutnya bertanggungjawab adalah pemaju perumahan tersebut.

Apa yang berlaku kepada 500 orang penduduk ini jikalau tamat tarikh notis perampasan tanah tersebut?

Seperkara yagn menarik dan tidak pernah berani dibangkitkan oleh para penyokong Pakatan Rakyat ialah, di sebalik janji-janji Pakatan Rakyat untuk menurunkan cukai tanah, apa yang mereka lakukan sepanjang tempoh 4 tahun memerintah Selangor ialah menaikkan kadar cukai melebihi 40% di seluruh Selangor.

Nyata sekali, Kerajaan Selangor bukannya Pakatan Rakyat tetapi lebih sesuai digelar GEROMBOLAN PENZALIM!

Sumber: Sel13.com

PANAS BERAPI! APABILA OTAK SUDAH MERENG, CELAH KELAPA SAWIT PUN JADI LA!

Posted: 28 May 2012 05:00 PM PDT

Kalau Ikhlas Tak Perlu Mengungkit.

Hanya kenyataan itu yang paling sesuai digambarkan kepada Adun Syok Sendiri dari Pasir Panjang, Datuk Nizar Jamaluddin berikutan beliau masih lagi mengungkit jasa sekelumit yang dibuat kepada Arwah Pak Teh.

Macam mana nak berkat kerja kalau tak habis-habis menipu dan membohong malah lebih teruk mengungkit kononnya besar sangat jasanya selama 11 bulan itu.

Namun jika difikir dengan logik akal, selama 11 bulan Pakatan Rakyat mentadbir di Perak bermacam-macam perkara sepatutnya boleh dilakukan. Bukan hanya meluluskan tanah Arwah Pak Teh seluas 45 ekar itu.

Semalam, di dalam ladang kelapa sawit, Nizar Jamaluddin sekali lagi berjaya memesongkan akidah dan pemikiran rakyat dan kali ini di sekitar Selama, Perak.

Memulakan penipuannya dengan ayat 'Zambry menipu dalam dewan undangan negeri lagi dasyat dari saya', Nizar kemudiannya membuat fitnah satu persatu kononnya BN adalah parti yang lebih teruk dari DAP.

Read more...

NIZAR LAKNATULLAH SUDAH SEMAKIN KURANG AJAR!

Posted: 28 May 2012 12:17 PM PDT

Apa punya GILA la MANTAN MB Perak dan Lebai-Lebai PAS yang diTAJA dek DAP La'anatullah ini? YDP AGONG atau DYMM SULTAN Johor beli nombor PLET kereta pun jadik ISU ke? Dah nama pun SULTAN, suka HATI dia lah? Kenapa pulak BAGINDA tak BERHAK meMILIKki atau pun memBAYAR untuk meMILIKkinya? Apa SALAHnya? Adakah sesiapa akan jadik BANGKRAP?

- Apakah Lebai-Lebai DUNGU PAS akan BISING kalau ianya diBIDA oleh SULTAN Brunei, Queen Elizabeth atau Raja Abdullah ARAB Saudi?

- Apakah Lebai-Lebai DUNGU PAS akan BISING kalau ianya diBIDA oleh PRESIDEN US, PRESIDEN PERANCIS, PM UK atau PM Israel?

- Apakah Lebai-Lebai DUNGU PAS akan BISING kalau ianya diBIDA oleh Bill GATES, Mark Zuckerberg atau Donald TRUMP?

- Apakah Lebai-Lebai DUNGU PAS akan BISING kalau ianya diBIDA oleh TAUKE-TAUKE 'Ah BENG' peMAKAN BABI yang selama ini menaja DAP La'anatullah?

Lebai-Lebai DUNGU PAS berbuat BISING hanya kerana NOMBOR PLAT kereta itu diBIDA oleh SULTAN-SULTAN Melayu berAGAMA ISLAM seperti mereka.. Entah apa DENDAM Lebai-Lebai DUNGU PAS ini kepada para SULTAN, kita pun tak TAHU.. Walhal, SEJARAH para SULTAN di NEGARA ini jauh lebih LAMA daripada SEJARAH parti PAS itu sendiri! TIDAK MALU ke Lebai-Lebai DUNGU PAS mengHINA para SULTAN sedemikian RUPA sedangkan mereka sendiri terpaksa meMOHON perKENAN para SULTAN untuk menubuhkan sesebuah Kerajaan NEGERI?

Jika diTELITI senarai pemBIDA seperti berikut, kita DAPATi para SULTAN jugak memBIDA sama seperti ORANG lain? Malah, terDAPAT jugak NAMA-NAMA 'AH BENG' yang turut sama memBIDA? Kenapa pulak sumber KEWANGAN ini mereka ini TIDAK dipertikaikan dek Lebai-Lebai PAS sama seperti keDUNGUan mereka mempertikaikan sumber KEWANGAN para SULTAN?


Apakah keKAYAan itu hanya hak MUTLAK para 'AH BENG' peMAKAN BABI yang diPUJA dek Lebai-Lebai DUNGU PAS? Apakah para SULTAN TIDAK berhak KAYA seperti para 'AH BENG' di dalam senarai pemBIDA tuh?

KeDUNGUan MANTAN MB Perak dari PAS yang memperSOALkan 'KUASA beli' SULTAN jugak amat meMALUkan.. Apakah dia TIDAK tahu BIDANG KUASA antara seorang SULTAN dengan seorang pemBESAR sesebuah Kerajaan NEGERI? Patutlah DAP La'anatullah pun CARI orang lain nak GANTIkan dia yang SASAU nih!


Dia yang pernah berJAWATAN MB sepatutnya TAHU bahawa TUGAS memBANTU RAKYAT adalah terMASUK TUGAS seorang MB dan seluruh anggota Kerajaan NEGERI.. Mereka yang sebenarnya diLANTIK dan diPILIH oleh RAKYAT menerusi PILIHANRAYA bukannya SULTAN! Secara LOGIKnya, adakah itu keSALAHan DYMM Sultan Kelantan jika ada RAKYATnya tinggal dalam RUMAH macam kandang KAMBING sedangkan Pok Nik 'ALAIHISSALAM' MB Kelantan pulak dok SYOK sendiri MAKAN GAJI BUTA? Kalau SULTAN yang menJALANkan TUGAS menTADBIR sedemikian, mereka ini jugaklah yang akan MENUDUH para SULTAN KONONnya ingin berPOLITIK!

Kita pun HAIRAN melihat keDUNGUan Lebai-Lebai PAS mempertikaikan KUASA BELI seseorang SULTAN sedangkan mereka berDIAM diri jika para 'AH BENG' penyokong DAP La'anatullah meMILIKki KUASA BELI sedemikian? Itu baru para SULTAN memBIDA nombor PLET kereta aje? Itu pun dah jadik keSALAHan? Kalau PEMIMPIN PR berkereta MEWAH tak SALAH ke?


Baiklah, bagaimana pulak jika 'LEVEL' seorang ahli PARLIMEN pen'DERHAKA' mampu berKERETA MEWAH seperti di atas? Kenapa Lebai-Lebai DUNGU PAS TIDAK pulak memPERTIKAIkan sumber KEWANGANnya seperti mana mereka BISING terhadap para SULTAN yang hanya memBIDA nombor PLET kereta aje? 


Lagi PELIK apabila Lebai-Lebai DUNGU PAS berDIAM diri apabila 'SETAN BESAR' ini mampu KELILING DUNIA tanpa diketahui sumber kEWANGANnya? Kenapa TIDAK diTANYA dari manakah 'FULUS' yang dia DAPAT? Agaknya ZIONIS mana TOLONG BAYARkan untuk dia mampu KELILING DUNIA? Tak nak TANYA ke?

Memang patutlah Tengku MAHKOTA Johor MURKA dengan keDUNGUan Lebai-Lebai PAS ini KHUSUSnya dengan MANTAN MB Perak yang dah GILA tak serupa orang.. GILA sampai dah tak KENAL siapa PEMERINTAH, siapa kena buat KERJA?


Mantan MB Perak yang GILA ini jugak buta SEJARAH dan TIDAK tahu bahawa NEGERI Johor jauh lebih MAJU semasa NEGERI-NEGERI Melayu lain masih diJAJAH oleh British.. Si GILA ini TIDAK mengenali siapa Sultan SIR Abu Bakar yang meMAJUkan Johor tanpa perlu berGANTUNG 100% kepada British.. Sesungguhnya orang seperti si GILA inilah yang akan mengAKIBATkan NEGARA ini kembali diJAJAH semula dan meWAJARkan umat Melayu/ISLAM menolak PAS!

Nukilan Tukang Dok Peghati


Sent from Samsung tablet
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...