House PK

House PK


GEMPAR BERAPI! ADUN MANA KANTOI KETIKA SEDANG MELANGGAN PELACUR?

Posted: 26 Mar 2012 01:08 AM PDT

Baru-baru ini ada seorang YB kantoi ketika sedang asyik masyuk mengeluarkan air nikmat dia di sebuah pusat hiburan di Melaka. Tidak dapat dipastikan YB dari parti mana sebenarnya.

Cuma satu je aku harap, tak kira dari parti mana sekali pun, dia mesti dikenakan tindakan. Kalau dia adalah adun DAP maka kita akan lihat fatwa-fatwa luarbiasa dari kalangan ular dalam semak PAS akan dikeluarkan nanti.

Tapi kalau dia adun dari BN, maka BN kena ambil tindakan yang keras. Jangan calonkan orang yang tidak bermoral seperti ini lagi. BN jangan jadi macam Pakatan yang boleh terima si peliwat dan penzina yang dah ada video sebagai bukti menjadi Ketua Pembangkang mereka.

Aku tengah tunggu detail pasal kes ini, kalau pembaca blog ini ada info pasal kes ini sila tinggalkan dalam ruangan komen untuk dikongsi bersama.

CILI KASI TARUK! SETELAH 46 TAHUN BARU DAP MAHU BELA MELAYU

Posted: 26 Mar 2012 12:26 AM PDT

U want my nenen?
Baru-baru ini Parti Tindakan Demokratik (DAP) menyambut ulangtahunnya yang ke 46.

Selama hampir setengah abad parti serpihan parti pemerintah di Singapura iaitu PAP (Parti Tindakan Rakyat) mengamalkan budaya politik perkauman yang mementingkan hak bangsa Cina.

Sikap ekstremis DAP dalam memperjuangkan hak-hak kaum Cina di Malaysia tanpa memperdulikan sensitiviti bangsa Melayu yang menjadi tuan negara ini telah menjadi antara faktor pertama tercetusnya peristiwa berdasrah rusuhan kaum pada Mei 1969.

Sejarah mencatatkan bagaimana setelah parti Gerakan (pembangkang ketika itu) dan DAP menang besar di Kuala Lumpur dn negeri Selangor, penyokong-penyokong kedua-dua parti tersebut telah berarak sekeliling bandaraya di kawasan Chow Kit dan Kampung Bharu sambil melaungkan kata kesat, maki hamun dan caci cerca terhadap Umno dan bangsa Melayu.

"Melayu bangsat", "Melayu balik kampung", "Malaysia kami punya", "Pergi jahanam Melayu, Umno" adalah antara slogan-slogan yang menyakitkan hati orang Melayu di kibar-kibarkan di hadapan penempatan orang Melayu di kampung Bharu.

Sikap bongkak, sombong dan angkuh DAP telah menyemarakkan lagi kemarahan orang Melayu ketika itu dan fakta-fakta tentang insiden rusuhan kaum yang berlaku selepasnya tercatit dengan kemas dalam lipatan sejarah negara yang tidak boleh dikelentong oleh DAP.

Walaupun peristiwa 13 Mei sudah lebih empat dekad berlalu, namun DAP tetap dengan sikap anti-Melayu, anti-Islam dan cauvinisnya.

Pernah Karpal Singh (Pengerusi Kebangsaan DAP sekarang) membuat kenyataan yang membarakan hati orang Melayu apabila berkata "langkah mayatnya dahulu" sebelum orang Islam terlintas difikiran mereka untuk melaksanakan undang-undang Islam di negara ini.

Kini setelah berjaya memenangi Pulau Pinang yang diidamkan selama ini dengan bantuan PKR dan PAS, DAP menukar wajah dan watak untuk terus menipu orang Melayu.

Parti ini kini kononnya muncul sebagai 'pejuang' dan 'pembela' orang Melayu dan seperti musang yang berbulu ayam berkempen kepada orang Melayu bahawa DAP akan mempertahankan hak-hak orang Melayu, Islam dan bahasa Melayu sebagaimana yang termaktub di dalam Perlembagaan Persekutuan.

Persoalannya mengapa setelah 46 tahun baru hendak membela nasib orang Melayu dan tunjuk konon sayang kepada orang Melayu?

Kalau tidak kerana tamakkkan kuasa dan mahu merampas kuasa politik, DAP tidak akan sesekali mahu tunjukkan sikap yang lunak kepada orang Melayu.

Antara langkah DAP untuk me"Melayu"kan parti itu ialah usahanya untuk menarik seramai mungkin cerdik pandai Melayu menyertai parti itu.

Kenapa yang disasar hanya kalangan professional dan cendikiawan Melayu sahaja?

Kalau benar-benar hendak menolong orang Melayu, DAP harus membuka pintu seluas-luasnya kepada orang Melayu bukan golongan tertentu sahaja.

Sejak bila pula DAP bercakap
mengenai isu-isu berkaitan
orang Melayu?

Di mana DAP selama ini apabila
orang Melayu memerlukan
pembelaandalam segenap aspek
kehidupan seperti pendidikan,
ekonomi,kesihatan dan
sebagainya?

Sekarang mereka bercadang untuk meletakkan calon-calon Melayu di Pulau Pinang untuk mengukuhkan kedudukan politik mereka.

Sekali lagi balaci setia DAP iaitu PAS menyokong penuh cadangan tersebut.

DAP yang ketika ini berkecamuk dengan krisis dalaman di antara pimpinan kanan mereka, cuba pula menggunakan taktik calon Melayu untuk menarik undi pada pilihan raya umum akan datang.

Mereka tahu undi Cina hanya setakat 30 peratus sahaja dan undi Melayu akan menjadi penentu dalam mana-mana kerusi parlimen atau DUN.

Oleh itu DAP mengaburi mata orang Melayu dengan menampakkan parti itu mementingkan orang Melayu.

Hakikatnya matlamat terpenting DAP tidak pernah lari daripada landasan iaitu untuk menjadikan Malaysia sebagai sebuah republik dan menghapuskan sistem Raja-raja Melayu serta dominasi politik Melayu.

DAP hanya berjuang untuk kaum Cina, dan tidak pernah bercadang untuk meningkatkan taraf sosio-ekonomi orang Melayu.

Setelah empat tahun di bawah DAP, nasib orang Melayu di Pulau Pinang terus tidak terbela malah tidak menampakkan sebarang perubahan pun.

Yang penting orang Melayu mesti rapatkan saf dan bersatu untuk melenyapkan pengaruh parti perkauman ini.

Selagi DAP bernafas, selagi itu risiko berlakunya semula rusuhan kaum tetap menghantui fikiran rakyat.

Blue Bear

PANAS BERAPI! SELANGOR PENUH DENGAN SAMPAH DAN YB PAKATAN YANG PEMALAS! INI BUKTINYA!

Posted: 25 Mar 2012 05:00 PM PDT

Susah beb hidup kat Selangor sekarang ni, penuh dengan bermacam-macam hal dari pokok yang dah semakin rendang hingga merosakkan bumbung kereta sampai la ke isu sampah semuanya tak terurus, aku fikri jadi sampai camtu, pastu aku terbaca benda ni kat blog PAPA GOMO:



Adun & Exco Kerajaan Negeri TIDOR


Sampah Tak Dikutip

Adun & Exco Kerajaan Negeri Tidor


Sampah Membusuk

Adun Kerajaan Selangor Sewaktu Sidang Dun
Bermain facebook


Sampah Tak Dikutip


Tidor


Sampah


Tidor


Sampah


Main Main


Sampah


Menteri Besar Pun SAMPAH

Ayuh rakyat Selangor kita pastikan Sampah sampah yang ada didalam Kerajaan Pakatan hari ini dibuang pada PRU 13. Tiada guna memilih mereka pemimpin Pakatan PAS,DAP,PKR kerana mereka tidak menjalankan kewajipan sebagai seorang Adun sebaliknya hanya mampu TIDOR dan juga MAIN MAIN dalam Dewan Undangan Negeri.

PATUT LE SEKSA DUK KAT NEGERI YANG SATU MASA DULU BEGITU HEBAT DAN PESAT PEMBANGUNANNYA! Kini semua sudah tiada, apa yang ada hanyalah mimpi ngeri warga Selangor! Sebabnya YB-YB Pakatan ni pandai cakap je, part kerja semua tak reti!

Khaiiik Ptuiihh

CILI KASI TARUK! NAMPAKNYA SOKONGAN PM MAKIN KUAT DI SELANGOR!

Posted: 25 Mar 2012 08:48 AM PDT

Tidak ada pemimpin Pakatan Rakyat di Selangor yang tidak kecut perut dengan perkembangan terkini di Selangor. Selangor yang merupakan negeri terkaya di Malaysia dan berada dalam genggaman Pakatan Rakyat selama empat tahun, kini tidak ubah seperti sebuah neraka yang membakar setiap telapak kaki sesiapa sahaja yang bergelar ahli, pemimpin mahupun peneraju Pakatan Rakyat.

Puncanya sangat mudah… apa-apa sahaja yang dijanjikan oleh Pakatan Rakyat di Selangor, tidak ubah sebagai satu karangan mimpi yang tidak akan pernah menjadi realiti walaupun bumi ini telah tunggang terbalik. Jangkaan mereka bahawa UMNO dan Barisan Nasional tidak akan mampu merampas Selangor kerana mereka sangat kuat selain belanja yang sangat besar digunakan oleh Pakatan Rakyat, khususnya PKR untuk memastikan semua berita yang tersiar di media sosial akan menjadikan Selangor sebagai sebuah kubu kebal Pakatan Rakyat selain Pulau Pinang.

Untuk seketika, Anwar Ibrahim terus mendabik dada dan berlagak kononnya dia adalah seorang Penasihat Ekonomi yang bijak meskipun perbelanjaan Anwar Ibrahim menggunakan wang rakyat Selangor, jauh lebih besar berbanding pendapatan dan hasil yang dibawanya ke Selangor.

Selangor berada di bawah 'pengawasan peribadi' Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia. Walaupun pada mulanya dahulu, Pakatan terutama sekali Anwar Ibrahim kerapkali memperlekehkan Najib Abdul Razak sebagai Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor, tetapi semenjak kebelakangan ini, nyata sekali Anwar Ibrahim begitu bimbang dengan kepesatan sokongan yang diterima olehh Najib dan UMNO serta Barisan Nasional Selangor.

Read more...

PANAS BEB! LAMARAN KAHWIN YANG TERAMAT LUARBIASA OLEH AWAL ASHAARI!

Posted: 25 Mar 2012 06:56 AM PDT



Hebat btul cara lamaran si Awal ni pada Sha Al Yahya, hebat dan unik!

Apa pun House PK ucapkan tahniah pada kedua pasangan ini. Seronok aku tengok anak-anak muda ni berkahwin, at least mereka dapat mengelakkan maksiat dan aku mndiakan smoga mereka kekal bersama hingga ke hujung nyawa!

Tahniah sekali lagi!

CILI KASI TARUK! AZEEZ BALING YANG SEMAKIN MENGGILA! MESTI BACA

Posted: 25 Mar 2012 06:04 AM PDT


Cakap la apa korang nak cakap pasal Dato Azeez ni atau lebih dikenali sebagai Azeez Rempit satu masa dulu, dia ni tetap suka buat benda-benda pelik. Baru semalam dia ke Medan dan bawak balik seorang pemuda yang dialrikan, biasanya perempuan yang dilarikan tetapi ini kali lelaki yang dilarikan.

Azeez ambik masa 1 hari je pergi dan ambil budak tu balik. Malah seperti mana yang kita tahu, banyak kes-kes anak-anak muda dilarikan ke negara yang pelik-pelik dapat dibawak balik oleh brader Azeez ni, kelebihan ini memang susah nak tanding la, dia memang terer bab ini. KLIK SINI

Tadi dia bersama-sama PM, Dato Seri Noh Omar, Dato Zin serta Pemuda UMNO dari SHEB telah menghulurkan bantuan kepada mangsa banjir di Hulu Langat. Apa yang menariknya ialah Azeez telah menyumbangkan lebih 8000 tilam dan 4000 dapur kepada mangsa banjir! KLIK SINI

Korang ingat tilam yang dia bagi tu jenis murah ke? Branded beb, satu rumah dia kasi 2 tilam dan 1 dapur memasak, di Hulu Langat saja lebih dari separuh tilam dan dapur itu diserahkan kepada mangsa di Hulu Langat dan bakinya di kawasan Ampang.

Aku tau kat luar sana, banyak yang memandang rendah pada Dato Azeez ni, tapi kalau la korang tengok hati budi Azeez ni maka korang akan tahu yang dia seorang yang sangat baik hati, cara dia mungkin berbeza tapi dalam bab kemanusiaan dia memang A.

Kat Baling saja, macam-macam dia dah buat. Kalau korang tak percaya korang turun sendiri ke Baling dan tanyalah bagaiman Azeez buat kerja kat sana, aku bukan nak bodek dia, tapi aku nak beritahu yang benar, dalam gila-gila dia ni banyak dia berjasa pada rakyat.

Masa Kedah banjir dulu pun dia serahkan 20 ribu tilam dan 10 ribu dapur! Aku harap Dato Azeez teruskan usaha murni dia ni. Kita dari kutuk dia tak tentu pasal, baik kita bantu dia tolong rakyat yang dalam kesusahan. Betul tak?

DEMO ANTI ISRAEL! KALI INI DI NEGERI TERENGGANU PULAK! PERAK PUN TAK KETINGGALAN WEI!

Posted: 25 Mar 2012 05:07 AM PDT




Berita panas dari Terengganu mengenai demo bantah Anwar Ibrahim sokong Israel. Dikhabarkan tengahari tadi, seramai 120 orang terdiri ahli Persatuan Generasi prihatin Negeri Terengganu, persatuan pemuda warisan kuala nerus dan persatuan penarik beca dan pemuda bermotosikal Kuala Terengganu telah adakan demo di Dataran Shah Bandar Kuala Terengganu bantah tindakan Anwar Ibrahim sokong Israel.

Itu yang terengganu, ini kat Perak pulak.

Demontrasi Bantahan terhadap Anwar yang didakwa menerima dana asing dari NGO pro Yahudi. Demontrasi telah diadakan tadi jugak lebih kurang jam 5 petang, ianya diaadakan di hadapan Dewan Persidangan Gerik anjuran Persatuan Penjaja dan Peniaga Kecil Hulu Perak.

Hampir 100 yang hadir dan ada juga media membuat Temuramah iaitu RTM dan TV3. Mereka juga akan membuat laporan polis mengenai isu yang sama.

Nampaknya semakin ramai yang dah mula bangun dan menentang syaitan Israel bernama Anwar al juburi! Aku harap lebih ramai lagi yang bangun dan menentang PNECINTA ISRAEL seperti Anwar ni.

GEMPAR BERAPI! EXCO KERAJAAN NEGERI SELANGOR YANG TERLAMPAU HIPOKRIT!

Posted: 25 Mar 2012 09:40 AM PDT

Sewaktu membelek-belek dokumen Borang Perisytiharan Harta Ahli Majlis Kerajaan Negeri Selangor [EXCO] terserempak dengan maklumat berkenaan Adun Sri Andalas, Dr Xavier Jayakumar di portal rasmi kerajaan Selangor.

Menurut maklumat yang tertera, isteri Exco PKR yang sangat lantang menghentam dasar dasar kerajaan ini rupa-rupanya seorang guru di sekolah kerajaan..., kerajaan BN!

Iya, isteri Exco PKR tersebut makan gaji, elaun, imbuhan, kemudahan serta bonus sebagai kakitangan kerajaan pentadbiran BN... Puan Sheila Christine Devaraj mengajar di Sekolah Tengku Ampuan Jemaah Pelabuhan Klang. Lihat dokumen dibawah ini;

Read more...

CILI KASI TARUK! NAMPAK SANGAT PEMBANKANG DAH TAKDE MODAL NI!

Posted: 25 Mar 2012 03:17 AM PDT

Buat pengetahuan semua, gambar di atas diambil di dalam majlis tertutup DS Noh Omar semperna majlis sambutan hari lahir beliau. Perempuan yang menari bersamanya pula adalah isterinya sendiri. Salahkah DS Noh Omar menari dengan isterinya sendiri. Salahkah beliau stim dengan isterinya sendiri?

Apakah salah DS menari dengan isterinya sendiri di dalam majlis tertutup. Nasib baik isteri DS Noh Omar gembira menari dan berpelukan dengan suaminya. Kalau melihat kepada Kak Wan Azizah, jangan kata nak berpeluk, nak berpegang tangan dengan suaminyapun dia geli. Itu pasal dia pakai sarung tangan!

Juak-juak Pakatan Haram kalau hendak memfitnah, cermin-cerminlah diri dulu. Bukan seperti pemimpin-pemimpin Pakatan Haram, dengan isteri sahabat karib pun boleh stim sehingga melahirkan anak luar nikah.

Yang ustaz-ustaz dalam P"Gay"R pula sibuk buat kaunseling pukul 2.00 ke 3.00 pagi kerana stim dengan bini orang. Yang juak-juak Pakatan Haram stim dengan bini orang satu hal, yang Ketua Umum P"Gay"R pi stim dengan lelaki tu apahal? Sundal jalang betul!

Sumber: FB

PANAS BERAPI! WANITA PKR BERTOPENGKAN HUMAN RIGHTS MENYERANG KANAK-KANAK TIDAK BERDOSA!

Posted: 25 Mar 2012 01:59 AM PDT





Kalau korang nampak betina-betina jalang ni nanti, tolong baling selipar atau kasut kat muka mereka ok! Atau paling kurang pun LUDAH ATAS MUKA MEREKA!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...