Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


KASI PANAS!! Apa itu Hudud Aqidah Assobiyah Khawarij - Ustaz Fathul Bari Ulamak Muda UMNO

Posted: 06 Nov 2011 05:45 AM PST

PANAS!! Pihak Mana Yang Meliwat Bloggers?!

Posted: 06 Nov 2011 02:05 AM PST



Riuh rendah sekarang ni, pihak blogger pro kerajaan (termasuk Mc). Mendakwa, ada pihak yang telah mengaut keuntungan besar hasil daripada penjualan nama-nama blogger.

Maknanya hasil daripada titik peluh blogger yang berjuang, mengorek isu 24 jam sehari + 7 hari seminggu telah diraih oleh pihak lain. Kiranya kes kebas hasil tuaian orang lain.

Lembu punya susu, sapi dapat nama. Orang lain buat kerja penat nak mampus, orang lain pula yang mengaut untung hingga kaya raya. Maklumlah mereka mempunyai akses untuk keluar masuk JPM dan agak rapat dengan pihak berwajib. Mereka mengunakan peluang ini untuk menipu dan mendakwa blogger2 pro kerajaan ni dibawah jagaan mereka.

Mc sendiri pernah di hubungi pihak tertentu yang mendakwa mereka ini dari JPM dan meminta pengenalan diri untuk mengenal pasti kita. Kemudian dengan alasan yang sangat budiman, pihak ini berjanji akan membantu blogger dari segi kemudahan dan juga elaun.

Namun sudah hari berganti hari, bulan berganti bulan, tahun berganti tahun. Apa yang dijanjikan hanyalah mitos kosong yang cuma menyedapkan telinga. Sedangkan hakikat sebenar, habuk pun takdak.

Sudah la apa pun takdak, tiba2 dapat pula berita mengenai ada orang yang menjual nama blogger untuk dapat meraih claim dari JPM. Siapa la yang tak panas?

Harap kepada orang yang tahu mengenai perkara ini dan tahu mengenai individu yang busuk itu. Dedahkan segera!! Jangan sampai nasi menjadi bubur baru nak bertindak, kalau sampai tahap tu, agaknya semua dah terlambat.

Blogger sepatutnya menubuhkan satu pertubuhan khas untuk membela nasib2 blogger yang terainaya dan membela semua blogger yang berdaftar dibawahnya. Jangan harapkan UMNO, kerana UMNO, sememangnya lambat dari segala hal. Biasala kerajaan..

Baru-baru ni ada pihak dari UMNO pusat menghubungi Mc dan menawarkan bantuan dan perkara yang sama seperti diatas. Semuanya masih dalam perbincangan. Namun pengalaman mengajar kita. Alhamdullilah kalau ada yang sudi dan ikhlas (tanpa sebarang agenda) membantu blogger persendirian macam Mc ni.


McTheory:
Duit punya pasal, halal haram pun depa tolak tepi!


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

KASI PANAS!! Pas Tak Sokong Malaysia Merdeka!! - Ustaz Kamal Saidin

Posted: 05 Nov 2011 10:31 PM PDT


Pas ni tak pernah sokong apa pun yang kerajaan buat. Walaupun benda tu baik dan berfaedah kepada rakyat, Pas tetap bantah dan bangkang apa saja program atau projek baru yang dicetuskan oleh kerajaan.

Bak kata pengasas Pas.. di mana ada UMNO di situ ada Pas.. Pas akan benci UMNO sampai mati!!

PRA RAYA HAJI!! UMNO KUALA KEDAH HANTAR BANTUAN KEPADA MANGSA RIBUT!

Posted: 05 Nov 2011 07:36 PM PDT

85 Keluarga Hilang Tempat Berteduh Akibat Ribut Di Kuala Kedah


Sebanyak 85 keluarga hilang tempat berteduh buat sementara setelah bumbung dan dinding rumah mereka diterbangkan ribut dalam kejadian di Taman Bersatu, Kuala Kedah dekat
sini Khamis.

Ribut yang disertai hujan lebat selama beberapa minit itu bermula kirakira pukul 4.30 petang turut merosa kkan 15 buah rumah yang lain.Hampir keseluruhan bumbung rumah-rumah terbabit diterbangkan angin.


Bagaimanapun tiada kemalangan atau kecederaan mangsa ribut dilaporkan berlaku.

Salah seorang mangsa, Mahathir Budin, berkata ketika kejadian, dia, isteri dan tiga anaknya sedang menonton televisyen di rumah.

"Kami terkejut apabila terdengar bunyi deruan angin kuat dan pada masa dapat melihat bumbung rumah kami diterbangkan angin," katanya semasa ditemui selepas kejadian itu.

"Kami meniarap atas lantai ruang tamu rumah untuk mengelak daripada ditimpa kayu atau bumbung. Saya juga sempat melaungkan takbir dengan harapan angin kencang reda," katanya.

Mahathir berkata selepas keadaan reda beliau keluar dan mendapati bumbung rumahnya dan jiran, kebanyakannya diterbangkan angin serta rosak.

Sementara itu, Umno Kuala Kedah membuat bancian untuk menghulurkan bantuan segera kepada mangsa ribut tersebut.

Penyelaras Umno Kuala Kedah Syed Zainuzman Syed Yahaya Shahabudin berkata semua mangsa akan ditempatkan sementara di dewan Sekolah Kebangsaan Taman Bersatu.


Katanya Jabatan Kebajikan Masyarakat turut memberi bantuan makanan kepada mereka


SIANG TADI SELURUH JENTERA UMNO BAHAGIAN KUALA KEDAH TURUN PADANG DALAM MISI MEMBERI BANTUAN KEPADA MANGSA MANGSA RIBUT DI TAMAN BERSATU KUALA KEDAH YANG MELANDA BARU BARU INI..


GB4B Kawasan Kuala Kedah - Walkabout Mangsa Ribut Taman Bersatu












TAHNIAH UMNO KUALA KEDAH ATAS USAHA & KEBAJIKAN UNTUK RAKYAT

GAMBAR EHSAN DRPD Rozairi Abd Rahman


PMK
TERUSKAN BERKHIDMAT UNTUK MASYARAKAT.NEXT MISSION UMNO AKAN TAWAN KEMBALI KOLA KEDAH
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...