Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


PANAS!! Cabul Gadis Di Tempat Awam!!

Posted: 05 Nov 2011 11:01 AM PDT



Hanya dengan memberi alasan tayar motosikalnya goyang, seorang remaja perempuan nyaris menjadi mangsa lelaki 'gila seks' apabila diraba dan cuba dicabul di pondok bas di Jalan Semenyih, Selasa lalu.

Dalam kejadian jam 8.15 malam itu, mangsa yang berusia 19 tahun baru pulang dari kolejnya di ibu kota dengan menunggang motosikal berseorangan ke rumahnya yang terletak di Taman Tasik Kesuma, di sini.

Disebabkan hujan dan jalan licin, mangsa menunggang motosikal perlahan sebelum dihampiri seorang lelaki menaiki motosikal dan meminta dia memberhentikan motosikalnya kerana mendakwa tayarnya bergoyang.

Menurut sumber, mangsa yang terpedaya memberhentikan motosikalnya di pondok menunggu bas dan memeriksa tayar motosikalnya sebelum lelaki itu pura-pura mahu membantu.

"Mangsa yang tidak mengesyaki niat buruk lelaki terbabit hanya mengikut arahan dan memerhatikan tingkah laku lelaki itu yang kelihatan bersungguh-sungguh mahu menolongnya," katanya.

Bagaimanapun, lelaki terbabit tiba-tiba mendekati mangsa sebelum menarik tangan mangsa dan mengajaknya berbual sebelum bertindak lebih drastik apabila cuba memasukkan tangannya ke dalam seluar mangsa.

Mangsa yang terkejut diperlakukan sedemikian menepis tangan lelaki itu sebelum mendapatkan motosikalnya dan beredar dari tempat kejadian. - Hmetro

KASI PANAS!! Nik Aziz memang kaki putar belit ayat Al-Quran!!

Posted: 05 Nov 2011 09:08 AM PDT


Ni la yang dimaksudkan mengunakan Islam sebagai senjata politik. Bagi yang faham politik dan agama, pasti tidak akan sesat. Tapi bagi yang baru nak mendekati Islam.. pasti akan terpedaya dengan Nik Aziz dan kata-katanya itu..


McTheory:
cukup-cukuplah tu menyesatkan orang..

GEMPAR!! Anwar Sokong Di Liwat Beramai-ramai!!

Posted: 05 Nov 2011 05:38 AM PDT



Sebelum ini hanya cakap-cakap orang dan agak-agakan saja yang Anwar ini menyokong program seksualiti merdeka yang sedang berlangsung sehingga minggu hadapan. Program yang bakal dirasmikan sekutu Anwar dalam Bersih, Ambiga, dikatakan turut mendapat sokongan DAP dan sudah tentu PKR.

Yang pura-pura tidak menyokong ni hanyalah PAS sebab memang zaman berzaman begitu, tunjuk sokong dalam diam.

Walhal kita semua tahulah yang PAS adalah orang kuat disebalik penganjuran Bersih 2.0 yang dipengerusikan Ambiga. Bukti kepada sokongan itu ialah apabila Timbalan Presiden PAS dilantik sebagai Timbalan Pengerusi Bersih 2 yang berjaya mengumpul 15,000 ekor kaldai bodoh untuk berhimpun dijalan-jalan di Kuala Lumpur pada 9hb Julai 2011.

Itu yang menjadi pelik bila dalam hal program Seksualiti Merdeka yang bakal dirasmikan Ambiga ini PAS mengambil pendirian berlawanan. Tapi pada penulis sendiri itu bukanlah sesuatu yang janggal, PAS memang diketahui gemar bermuka-muka, yang penting ialah kuasa, duit dan politik.


Sebab 3 perkara itu jangan kata homoseksualiti, seks dengan binatang pun PAS sanggup sokong.
Jadi sekarang sudah sah yang Anwar menyokong program Seksualiti Merdeka, apa kata anda, apa kata macai PAS yang siang malam berzikir dengan nama Anwar Ibrahim? Masih lagikah Anwar ini dilihat sebagai pemimpin perjuangan Islam?

Dari satu sudut, kelihatanya Anwar begitu berani. Berani dalam erti kata menyokong program pro LGBT ini dikala dia sendiri sedang berhadapan dengan tuduhan meliwat Saiful Bukhari di Mahkamah. Keberanian itu boleh ditafsir kepada dua, sama ada dia benar-benar pejuang hak golongan gay atau pun dia sendiri memang pengamal gaya gay.

Mana-mana pun tetap imej biseksual (gay sebahagian dengannya) dan Anwar sudah tidak lagi boleh dipisahkan. Tidak sah rasanya menyebut gay tanpa mengaitkan dengan Anwar sekali. Kalau kes meliwat Saiful itu boleh dituduh sebagai konspirasi, bagaimana pula dengan sokongan terbukanya kepada program Seksualiti Merdeka ini?

Konspirasi jugak kah?

Pendapat penulis ialah Anwar sudah tidak terdaya untuk menolak imej gay itu dari dikaitkan dengannya lanjutan dari perbuatannya menyodom Saiful Bukhari. Apa yang cuba dibuat sekarang ialah untuk mewajarkan hubungan seks terlarang itu dan seterusnya menukar persepsi rakyat kepada perbuatan liwat dan pengamalnya (termasuk dia).

Bila persepsi itu sudah diubah, dia akan selamat selama-lamanya dan tidak akan ada siapa lagi yang akan memandang serong kepada keturunannya kerana berbapakan seorang pengamal homoseksual.

Anwar – I'm gay and I'm OK!!!!

MyKMU

PANAS!! Apa Mahfuz Akan sertai Pesta Seks Bebas??

Posted: 05 Nov 2011 02:08 AM PDT



Bukan dia sertai, tapi dia memang gila seks pun..

Apa agak si Mahfuz ni merepek? Kalau takdak bantahan BN akan biarkan? Pas cuba nak tutup kesalahan sendiri dengan menyalahkan orang lain. Mereka puak Pas tak mempunyai teloq yang cukup untuk membantah Seksualiti Merdeka, mereka menuding jari kepada BN pula.

Jika ada laporan polis mengenai hal ini, sudah tentunya Polis akan bertindak menghalang penganjur dari meneruskan pesta seks buih bebas tahap dewa ni.

Kerajaan BN tidak pernah menyokong atau mengeluarkan permit kepada penganjur, jadi apa maksud Mahfuz kerajaan BN menyokong?

Jika penganjur bertindak degil memingkari undang2, pihak polis akan menjalankan tugas mereka untuk menghalang pesta seks terbabit.


Lihat pemuda Pas punya politik, polis mengeluarkan amaran, Pemuda Pas terus tarik diri dari demo bantahan. Kalaulah mereka melakukan perkara yang sama seperti perhimpunan Haram Bersih yang lalukan bagus. Bersih dulu, polis mengeluarkan pelbagai amaran dan nasihat. Namun tidak diendahkan. Tiba pula nak halang seks bebas, teloq mereka tak berapa kembang pula.

Kenapa? Kerena dalam hal seks bebas ni, Pas tidak mendapat kepentingan politik. Mereka bukan peduli pun dengan akidah umat Islam yang akan tersesat. Mereka cuma fikirkan politik. Ada kepentingan dan ada keuntungan, pasti Pas akan turut serta.

Lagipun Pas dengan seks-seks ni memang suka. Betul tak? hehe..


McTheory:
Mahfuz, dengaq kata hang nak kawen lagi satu.. betoi ka? jangan lupa jemput!! hehe...

PANAS!! Rakyat Kedah Mengamuk Lagi!!

Posted: 04 Nov 2011 11:06 PM PDT







Ada ka projek-projek rumah rakyat ni???atau sekadar gambar hiasan untuk menutup janji-janji Pakatan Rakyat terhadap rakyat Kedah

Nak tau ada ka takdak, apa kena mengena gambar ni dengan rakyat Kedah yang mengamuk mai klik SINI.

PANAS!! Pengakuan Ikhlas Anak Anwar "Sah ayah saya bantai belakang Saiful"

Posted: 04 Nov 2011 08:21 PM PDT


Anak sendiri pun buat pengakuan.. nak kata apa lagi??

Untuk pengetahuan semua anak lelaki Anwar, si Ehsan tu tidak minat politik dan sentiasa dengan kerjanya sahaja, tapi si Saiful tu kawan baik dia.. soo dia tahu apa yang terjadi. Kawan dia pun bapa dia balun, mana tak panas!

Khabar Gembira Pada Semua Rakyat Malaysia!!

Posted: 04 Nov 2011 05:38 PM PDT


Khabar gembira pada rakyat Malaysia isi rumah yang berpendapatan rm3000 kebawah. Klik untuk baca artikel terbabit. Pada yang kaya-kaya tu.. tak payah la dok nak sibuk ambil juga. Bagi saja pada yang memerlukan.

Jangan jadi manusia tamak, bersyukur dengan apa yang ada.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...